شایان جونم نفسم عشقمشایان جونم نفسم عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

شایان عزیزم

تولد دو سالگیت مبارک...

1393/3/31 17:4
نویسنده : مامان فرشته
303 بازدید
اشتراک گذاری

   

    

عکس ها در ادامه مطلب...........

                                                                                                                 

             

                                                                                     

                                                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                       

عزیز دل مامان تولدت مبارک الهی همیشه سالم تندرست شاد و خوش باشی بوس تولد دو سالگیت خیلی سعی کردم متفاوت باشه کلی از اینترنت تزیینات تولد رو سرچ می کردم یه تم انتخاب کردم امیدوارم خوشت بیاد تم خرس پوه در و دیوار برچسب پوه کردم خاله فرزان چقدر کمک  کرد انشاالله عروسیش تلافی کنم محبت کلی مهمون داشتیم ملینا ,صدرا,کسرا,فاطمه,علی,حسین,سارا, سمانه,محمد,سمیرا جشن کلی کادو برات آوردند دست همشون درد نکنه لباس, قطار, اسب...... قربونت برم مامان چقدر برای کیکت ذوق کردی به من میگفتی مامان ببینم من می بردمت سر یخچال نشونت می دادم چند بار .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)